
Trabzonspor’un Osmanlıspor ile oynadığı karşılaşma sonrasında Erkan Zengin’in Mehmet Ekici’ye yumruk atması ile başlayan kriz önceki akşam Mehmet Ekici ile Başkan İbrahim Hacıosmanoğlu’nun görüşmesi ile geçici olarak son buldu.
Önceki gün babası ve ablası ile İstanbul’a gidip Hacıosmanoğlu ile görüşen Mehmet Ekici, yaşadıklarını anlatırken, “Erkan abi olaydan sonra benden özür dileseydi emin olun sorun çıkarmazdım. Ancak hem özür dilenmedi, hem de kulübün bana sahip çıkmamasına kırıldım. Kendimi sahipsiz hissettim” ifadelerini kullandı. Hacıosmanoğlu’nun ise Mehmet’in bu sözlerinden sonra “Böyle tatsızlıklar yaşanabilir. Buna sebep olanlar da cezalandırılır. Sen takım için önemli bir futbolcusun. Şimdi Trabzon’a git ve antrenmanlarına devam et. Ben de konuyla ilgili gerekeni yapacağım” dediği öğrenildi.
Hacıosmanoğlu’nun tavrı karşısında bir nebze olsun yumuşayan Mehmet Ekici, dün Trabzon’a dönerken, sakat olduğu için takımdan ayrı olarak çalışmalarına devam edeceği öğrenildi. Başkan Hacıosmanoğlu’nun ise ilk fırsatta Sportif Direktör Süleyman Hurma, Erkan Zengin ve Mehmet Ekici ile teknik direktör Şota Arveladze’nin katılacağı bir toplantı yapacağı öğrenildi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder