
Bursaspor’daki geleceği ile ilgili konuşan Güneş, “Ben Bursaspor’la ilgili düşüncemi ilk geldiğimden itibaren söyledim. Eldeki oyuncuların tutulması gerekiyor. Ben kalsam bile aynı şeyi söyleyeceğim. Bu olmadan bir şey konuşmak mümkün değil. Beşiktaş’ın adı çok geçti. Ben teklif almadım. Benim kalsam da kalmasam da düşüncelerim aynı. Benim kalıp gitmemden çok ben burada kaldığım sürece en iyisini yapmaya çalıştım. Bu emeğin neticesi daha iyi olmalıydı bunun için üzgünüz” ifadelerini kullandı.
Şenol Güneş'in Bursaspor'da mı yoksa bir başka takımda mı göreve devam edeceği önümüzdeki günlerde belli olacak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder